Contact en bereikbaarheid

Tijdens behandelingen kan ik de telefoon niet opnemen. Spreek gerust naam en nummer in, dan bel ik zo spoedig mogelijk terug. Dit zal in de regel tussen 17.00-18.00 uur zijn. Een mail sturen of het contactformulier invullen, kan natuurlijk ook. Mails worden op werkdagen dagelijks beantwoord. Heb je geen reactie ontvangen, kijk dan even in je ‘spam’.

De fiets kan in de voortuin voor de praktijk worden neergezet. Daar is een fietsenstalling. De auto kan het beste worden geparkeerd bij “de Frisfabriek”, tegen de kant van de coniferen.

Openingstijden

Maandag:8.45 – 15.30 uur
Dinsdag:8.45 – 15.30 uur
Woensdag:8.45 – 15.30 uur
Donderdag:8.45 – 15.30 uur
Vrijdag:8.45 – 15.30 uur

Dagen en tijden kunnen wisselen in vakanties of ivm bijscholing.

Indien je een afspraak wenst te annuleren, kan dit kosteloos tot 24 uur voor de afspraak. Na dit tijdstip zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen, te weten 50% van de ingeplande behandeling. Indien je je niet afmeldt en/of niet verschijnt op het afgesproken tijdstip, kan het gehele bedrag in rekening gebracht worden. Deze tijd is immers voor jou gereserveerd. Op tijd afmelden heeft bovendien het voordeel dat iemand anders alsnog met zijn hulpvraag snel terecht kan. Wij vertrouwen op je begrip.

Algemene verordening gegevensbescherming (AVG)

Voor een goede behandeling is het noodzakelijk dat ik, als therapeut, een dossier aanleg. Dit is ook wettelijk opgelegd door de WGBO. Dit dossier bevat aantekeningen over de gezondheidstoestand en gegevens over de behandelingen en gesprekken. Ook bevat elk cliëntendossier persoonsgegevens zoals naam, adres, zorgnummer en eventueel telefoonnummer. Voor de wet WWKGZ is het verplicht een behandelovereenkomst te tekenen  en heb ik – voor kinderen – een toestemmingsverklaring van beide ouders nodig. Deze formulieren krijg je via mail toegestuurd.
Ik doe mijn best om eenieders privacy te waarborgen. Dit betekent onder andere dat ik zorgvuldig om ga met ieders persoonlijke en medische gegevens en dat ik alleen – als therapeut – toegang heb tot deze gegevens. Ik heb een wettelijke geheimhoudingsplicht en beroepsgeheim t.o.v. derden.
De gegevens uit de dossiers kunnen worden gebruikt voor geanonimiseerd gebruik tijdens intercollegiale toetsing. Ook wordt een klein deel uit het dossier gebruikt voor financiële administratie of onderling email- of appverkeer.
De gegevens van het cliëntendossier blijven, zoals wettelijk verplicht, 20 jaar bewaard.

Door het maken van een afspraak ga je een betaalverplichting aan en conformeer je je aan de handelswijze van Pieds nus. Pieds nus kan niet aansprakelijk gesteld worden voor schade opgelopen tijdens of als gevolg van een behandeling.

Pieds nus hanteert de bepalingen, beroepscode en tuchtrecht van de VBAG.
Voor de wet WWKGZ is Pieds nus via de VBAG aangesloten bij Stichting Zorggeschil en Quasir.

Interesse of vragen?

Stuur een e-mail naar: bianca@piedsnus.nl of vul onderstaand contactformulier in. Je krijgt op werkdagen binnen 24 uur antwoord.
Heb je geen reactie in je ‘postvak in’ ontvangen, controleer dan je ‘ongewenste mail’ of ‘spam’.

    Pieds nus
    Steenstraat 29
    5981 AC Panningen
    06 25 22 78 62
    bianca@piedsnus.nl
    openingstijden:
    maandag:8.45 - 15.30 uur
    dinsdag:8.45 - 15.30 uur
    woensdag:8.45 - 15.30 uur
    donderdag:8.45 - 15.30 uur
    vrijdag:8.45 - 15.30 uur
    kvk-nummer:61043451
    btw-nummer:NL002054251814
    lid VBAG en RBCZ
    LidnummerNVTCG ZHONG 2023041
    lid van KAB